Hallitus 2024

Jäsen & treenialueluvat: Riina Ruotsalainen
Jäsen & varainhankinta: Pia-Leena Könönen
Jäsen & tiedottaja: Emma Saksi

VRG Pelastuskoirat ry:n hallitus koostuu puheenjohtajasta ja neljästä-kuudesta VRG:n jäsenestä.
Hallituksen kokoonpano sisältää sekä uusia harrastajia että konkareita.
Jaamme vastuualueet, jotta kenenkään ei tarvitse yksin kantaa liian suurta taakkaa yhdistyksen hoitamisesta.

Hallituksen yhteystiedot
puheenjohtaja (at) vrgpelastuskoirat.fi
jasensihteeri (at) vrgpelastuskoirat.fi

Yhdistyksen yhteystiedot:
VRG Pelastuskoirat ry
Postiosoite: Västankvarnintie 390 A, 10230 Inkoo As
Sähköpostiosoite: vrg (at) vrgpelastuskoirat.fi

Jäsenyys

VRG Pelastuskoirat ry:n toimintaan pääsee mukaan pääsääntöisesti tutustumiskurssin kautta. Tutustumiskursseja järjestetään kaksi kertaa vuodessa, keväisin ja syksyisin, mikäli ryhmissä on tilaa. Tutustumiskurssin jälkeen voi hakea yhdistyksen jäsenyyttä ja ryhmäpaikkaa. Hallitus hyväksyy kaikki jäsenhakemukset.

Jäsenmaksut vuonna 2024:

• varsinainen jäsen 20 euroa

• treenimaksu 15 euroa/kausi (kausi 1: tammi-kesäkuu, kausi 2: heinä-joulukuu)

• kannatusjäsen 30 euroa

Yhdistyksen historia

VRG Pelastuskoirat ry on perustettu joulukuussa 2021. Yhdistys eriytyi Länsi-Uudenmaan koirayhdistyksestä, jonka pelastuskoirajaosto VRG oli. VRG nimi tulee aikaisemman emoyhdistyksen ruotsinkielisestä nimestä: Västnyländska hundföreningens Räddningshunds Grupp, eli suomeksi Länsi-Uudenmaan koirayhdistyksen pelastuskoiraryhmä. Eriytyessään omaksi yhdistykseksi saimme pitää VRG-nimen, jonka takia olemme tänä päivänä VRG Pelastuskoirat ry.